Мінімальне замовлення - 1000 грн
PeonyDream

Доставка та оплата

Умови бронювання на 2025 рік.

  1. Передумови

1.1. Умови та правила. Перш ніж зробити замовлення, уважно прочитайте правила.

1.2. Правила спілкування. Взаємоповага і доброзичливість.

1.3. Відповідальність стосовно замовлення. Вступний збір - 500 грн.

1.4. Походження посадкового матеріалу - імпорт. Він не передбачає ні фото, ні демонстрації коренів.

  1. Замовлення

2.1. Як зробити замовлення. Перш за все впевніться, що у наявності є сорти, які Вас зацікавили.

2.2. Асортимент представлений мною, як посередником між вами і розплідником.

2.3. Навіть повна оплата коренів мною і вами не є гарантією того, що сорт приїде до нас. В кінці сезону розплідники можуть відкоригувати замовлення - не пройшли контроль, не наросли і т. д..

2.4. Двостороння проінформованість. Прохання вести контроль щодо замовлених коренів та оплат, щоб в будь-який момент можна було зробити звірку.

2.5. Оплата замовлення. Повністю необхідно оплатити замовлення до середини серпня. Ви оплачуєте 30% одразу, як отримали рахунок на сплату або повідомляєте, коли буде оплата. До травня замовлення оплачується на 50%, до вересня має бути 100%. А якщо Ви зробили замовлення після початку вересня, то оплата протягом тижня 100%! Якщо Ви робите замовлення, то я це розцінюю так, що Ви готові і оплатити його. Це пов’язано з термінами внесення оплат в розпліднику і обмеженнями на перекази за кордон від Нацбанку.

2.6. Вартість товарів закладається в гривні на момент створення каталогу, усі коливання курсу валют впливають на підвищення ціни. Тому варто слідкувати за курсом, якщо буде стрімке зростання, то відповідно буде проведена індексація суми. Про що буде оголошено в групі.

  1. Відправка замовлення.
    3.1. Відправка лише Новою Поштою.

3.2. Вказується реальна вартість замовлення.

3.3. Пакуванням займаюсь я, коробку надає перевізник.

3.4. Ви слідкуєте за відправленням в додатку і у разі потреби коригуєте адресні дані.

3.5 Перед відправкою я роблю оголошення в групі і якщо у вас змінилась адреса доставки, Вашим обов'язком є попередити мене про ці зміни. Попереджати про відправку я буду в загальному дописі у групі, персональних попереджень не буде.

3.6. Ви отримаєте замовлення на початку листопада. З 25 жовтня по 15 листопада очікуйте на повідомлення від Нової пошти. Якщо є якісь побажання щодо термінів, узгоджуємо. Якщо коріння вже приїхало, то воно зі швидкістю звуку пакується і їде до вас. На жаль, я не можу бути "камерою зберігання" для ваших саджанців. Організуйте отримання самотужки.

  1. Отримання замовлення

4.1. Слідкуйте за відправленням у додатку Нової Пошти самостійно. Якщо за Вашим розрахунком Ви б мали вже отримати, але посилки немає, пишете мені. Можлива помилка в телефоні і Ви не бачите відправлення.

4.2. Після отримання саджанців у вас є 2 доби на оскарження.

Коріння проходить поверхневий огляд, часом для перевірки, обрізку кінців, але помити корінь і поділити можете лиш Ви. Якщо після цих маніпуляцій було виявлено проблему із саджанцем, зупиніться і зробіть фотозвіт. Повернення можливе лиш в тому вигляді, у якому Ви отримали корінь. Шаткування, стругання, дослідницькі дії неприйнятні. Якщо Ваша поділка менша, на ваш погляд, ніж стандарт і в ній немає заявлених 3-5 брунь, пишете мені, усе вирішимо. Найголовніший пункт - якщо Ви не вирішили своє питання зі мною, а вирішили попросити вирішення в іншій групі, то там і залишайтесь. Замовники, які скаржаться в півонієвих групах на мій посадковий матеріал, не вирішивши питання зі мною, або скаржаться після того як питання було вирішене, в наступних сезонах не обслуговуються. (Наприклад людина не написала скарг мені, а пішла жалітися на "звичайне дупло" чи "невеликий розмір" по півонієвим групам. Або людина отримала компенсацію, але винесла на загал всю історію, не згадавши що питання було вирішене на її користь) 3.3. Якщо раптом допущена помилка і відправлення поїхало не туди, усі витрати компенсуються.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ:

Замовлення на сайті компанії "PeonyDream" приймаються цілодобово. Протягом робочого дня, після отримання замовлення, наш менеджер уточнить всі дані, умови відправки та оплати. Після оформлення замовлення, Ви можете отримати підтвердження на е-mail. Після відправки товару, менеджер обов'язково повідомить Вам номер накладної, необхідний при отриманні посилки. Вартість доставки в ціну товару не включена. Доставку оплачує покупець.

СПОСОБИ ОПЛАТИ: Предоплата/оплата на карту ПриватБанку.

РЕКЛАМАЦІЇ:

Приймаються протягом 5 робочих днів після отримання товару клієнтом на ел. адресу компанії. У листі необхідно вказати: причину скарги, назву сорту та кількість цибулин, фотографії.